دلم می خواست

خسته ولی گاهی امیدوار
عشق می ماند ،انسان ها هستندکه عوض می شوند

 دلم می خواست یکبار دیگر او را کنار خویش می دیدم

به یاد اولین دیدار

درچشم سیاهش خیره می ماندم 

دلم یکباردیگر همچو دیدار نخستین 

پیش پایش دست وپا می زد

شراب اولین لبخند درجام وجودم های وهو می کرد 

غم گرمش نهانگاه دلم را جست وجو می کرد

دلم می خواست دست عشق چون روز نخستین

هستی ام را زیر ورو می کرد.



نظرات شما عزیزان:

نــیــلــوفــر
ساعت11:54---13 اسفند 1390
مرسی عسیسم که سر زدی
اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن جیگر


امیررضا
ساعت10:24---8 اسفند 1390
ممنون از نظری که دادی ولی یه اتفاق بدی افتاد حواسمون نبود اشتباهی پیامتو حذف کردم.معذرت می خوام. هنوزم آدمای خوبی مثل کوروش بزرگ پیدا میشن ولی حیف که بهشون میدون نمیدن.بازم معذرت.

امیررضا
ساعت23:29---7 اسفند 1390
درود به تو با این همه مطالب قشنگ و زیبایی که نوشتی. بقیه باید بیان از شما یاد بگیرن که چطوری وبلاگ عاشقانه بسازند. دیگه الان هرکی از مامانش قهر می کنه میاد وبلاگ عاشقانه می سازه. بازم درود به تو با این وبلاگی که ساختی. امیدوارم بازم به وبلاگم سر بزنی. بدرود

ali
ساعت15:35---5 اسفند 1390
سلام وبت عالیه به منم سر بزن خوشحال میشمali_0633.loxblog.com

M2M
ساعت15:24---5 اسفند 1390

سلام دوست عزيز
ما يه وبلاگ در مورد دغدغه هاي جَوونا درباره ي ازدواجساختيم كه مطالب جالب و خوبيداره كه فكر كنم براي هممون لازمه. خوشحالميشيم تا يه سري به ما بزنيد:

www.m2mboy.loxblog.com
در ضمن اگه دلتون خواست بي زحمت ما رو به اسم "دغدغه هاي جَوونا در ازدواج" لينك كنيد تا بقيه هم استفاده كنند شماهم بياين و تو قسمت تبادل لينك هوشمند خودتونو به اسم دلخواه خودتون لينك كنيد بهتر نيست؟؟
وبلاگت هم جالب بود دوباره مييام


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تاريخ جمعه 5 اسفند 1390ساعت 15 نويسنده ... |